1. כללי

התנאים המובאים בתקנון זה מהווים הסכם מחייב בין הלקוח באתר באמצעות חנות האינטרנט ל משקפיים ועדשות מגע opticamabat.co.il (להלן “האתר”) לבין דיוויז’ן (להלן “החברה”). השימוש באתר מהווה את הסכמת הלקוח לנשיאה במלוא הסיכון הכרוך ו/או הנובע מהשימוש בו. האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה..

2. תנאי רכישה

רשאים לבצע רכישה( משקפיים,משקפי ראיה,משקפי שמש.עדשות מגע ומוצרים נלווים) תושבי מדינת ישראל בני 18 ומעלה אשר ברשותם תעודת זהות תקפה וכרטיס אשראי תקף של אחת מחברות האשראי הישראליות אשר קיימות ל “חברה” הסכם עימן .

3. הזמנה באתר

המחירים באתר הינם עבור מרשם עד מספר CYL -2.00 SPH -3.00

באם בוצעה הזמנה עם מרשם גבוה יותר “החברה” רשאית לבטל את ההזמנה ואו לחילופין להציע ללקוח הפרש תשלום בהתאם למרשם

במעמד הזמנה באתר ” החברה” https://opticamabat.co.il יש להזין פרטים מזהים במקום המיועד לכך באתר.

ברכישות הבאות ניתן יהיה לרכוש לפי שם משתמש וסיסמא בעמוד החשבון שלי https://opticamabat.co.il/my-account/, יש לוודא כי הפרטים כפי שהם מופיעים באתר מעודכנים. במידה והם אינם מעודכנים, יש לעדכנם על מנת שההזמנה תצא לפועל. לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך בדוא”ל אישור על קליטת פרטי הזמנתך. אישור זה אינו מחייב את  ” החברה”  לספק את המוצרים שהזמנת, והינו אך ורק ציון כי פרטי ההזמנה נקלטו.

ט.ל.ח המוצרים המופיעים באתר opticamabat.co.il מצויים במלאי לאספקה לצרכן תוך 14 ימי עסקים ,”החברה ” מקיימת בקרה על המלאי אך עם זאת במקרים חריגים עקב ריבוי הזמנות עלול מוצר לאזול מהמלאי אך במקרה כזה ” החברה ” מתחייבת להודיע מייד.

החברה”  אינה מתחייבת שהשירותים\מוצרים באתר ינתנו ללא הפסקה ו/או ינתנו ללא טעויות.

ההזמנה תסופק בתנאי שהמוצר שהוזמן מצוי במלאי, בתנאי שבבעלותך כרטיס אשראי תקף שניתן לחייבו ולבצע סליקה בישראל ובתנאי שחברת כרטיסי האשראי שהנפיקה אותו אישרה את עסקת הרכישה שביצעת. אם המוצר שהוזמן אזל מהמלאי למרות שהם מופיעים באתר, או שחברת האשראי לא אישרה את חיובך ” החברה”  לא תהיה מחויבת לספק את המוצר בהזמנה. במקרה זה תשלח אליך הודעה מתאימה בדוא”ל וכרטיס האשראי לא יחויב.

הגשת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

באם הפרטים שנמסרו בעת ביצוע ההזמנה יתגלו כשגויים “החברה ” אינה מחויבת להגעת המוצרים אל הלקוח. במקרה שהמוצרים יחזרו בגלל פרטים מוטעים שנמסרו, יחויב הלקוח בתשלום בגין דמי משלוח .אם אתה סבור כי חויבת בטעות או חיוב שגוי, נא הודע על כך בהקדם האפשרי ואם אכן תאותר טעות בחיוב ,”החברה” לאחר בדיקה, תדאג לבצע זיכוי מתאים.

4. אספקה ושילוח

שילוח המוצרים אל בית הלקוח יתבצע לאחר אימות נכונות בפרטי הזמנה והכתובת ע”י נציג החברה מול הלקוח.

אספקת המוצרים הינם עד 14 ימי עסקים מרגע חיוב של כרטיס האשראי ואישורו בחברת האשראי אלא אם צוין אחרת בפירוט המוצר או באם ישנו צורך בביצוע שינויים במוצר עפ”י דרישות הלקוח, בכל מקרה משלוחים המבוצעים ע”י רשות הדואר תלויים בזמני אספקה וביצוע של רשות הדואר. זמן אספקת המוצרים יחושב על פי ימי העסקים ראשון עד חמישי, ואינו כולל את שישי, שבת, ערבי חג וחג.

אם ביקשת שהמוצרים ישוגרו אליך באמצעות שליח (שירות הכרוך בתשלום בנפרד בנוסף למחיר המוצר, בתאום טלפוני באם לא קיימת אופציה באתר) ובתנאי שהמוצר הינו מוצר מדף וזמין במלאי, הם יגיעו אליך בתוך 3-5 ימי עבודה מיום אישור ההזמנה. אם לא תתקבל החבילה בתוך 10ימים מיום אישור ההזמנה בדוא”ל, עליך להודיע על כך באמצעות דוא”ל או טלפון.

החברה” אינה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה (כתקלות במחשב, השבתות או טעויות מיון בשירותי הדואר, או בשרותי השליחים  או שנגרמו כתוצאה מכוח עליון וכו’ ).

החנות “אופטיקה מבט” להלן opticamabat.co.il משתמשת בספקים חיצוניים כגון רשות הדואר ושליחי חברת UPS.

חלה חובה על כל לקוח לבדוק שלמות ותקינות חבילה ומוצר לפני חתימה על קבלת המוצר

5. מחירים

כל המחירים באתר הינם כוללים מע”מ. המחיר המופיע באישור ההזמנה הוא המחיר המוצג באתר ברגע ביצועה של ההזמנה והוא המחיר המחייב.  “החברה שומרת את הזכות לשנות מחיר המופיע באתר על דעת עצמה ללא הודעה מראש וללא צורך בנימוק או הסבר וזאת מבלי לפגוע בעסקאות שכבר התבצעו. עלות המשלוח מופיעה בטבלת עלויות המשלוח בזמן ביצוע הזמנה.

6. תשלום

החברה תגבה את התשלום בגין המוצרים שבהזמנה ודמי המשלוח באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסרת. כרטיס האשראי יחויב בתשלום על פי תנאי התשלום כפי שיפורטו לגבי כל מוצר באתר  במועד החיוב הרלוונטי לפי תנאי חברת הסליקה לגבי הלקוח. החיוב יבוצע במעמד ביצוע ההזמנה.

7. איסוף עצמי

ניתן לאסוף את המוצר בבית העסק בתיאום מראש בטל’ 04-9581424

8. שעות פעילות :

שעות הפעילות ימים א-ה  בין השעות 08:30 – 20:00 , יום ו’ בין השעות 8:30-14:00

9. ביטולים והחזרות

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981

לא ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן, מוצרים הניתנים לשעתוק או הקלטה או שכפול שאריזתם המקורית נפתחה .

לקוח רשאי להחזיר את המוצרים שרכש עד 14 יום מיום קבלתם/ וקבלת החשבונית  וזאת בתנאי שהמוצר יוחזר ככול שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית וכאשר לא היה בשימוש ואין סימנים אשר יעידו על כזה. גביית דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם, תיעשה רק בשל ביטול עסקה שלא עקב פגם.

על מנת להחזיר את המוצר הנרכש  יש לשלחו בצירוף חשבונית הקניה המקורית וכמו כן פירוט סיבת ההחזרה לכתובת הבאה: מעלה כמון 9 מיי סנטר ,כרמאיל מיקוד 2165008 לידי אופטיקה מבט.

תמורת המוצר יזוכה כרטיס האשראי תוך הפחתת דמי הביטול.

10. תהליך מימוש הזכות

הודעה על ביטול העסקה

  • הצרכן צריך להודיע לעוסק opticamabat.co.il על ביטול העסקה. ניתן להודיע על הביטול בכל אחת מהדרכים הבאות:
    • בעל פה – בטלפון או בהודעה בעל פה במקום העסק
    • בדואר רשום
    • בדוא”ל
    • בפקס (אם יש לעוסק פקס)
  • בהודעת הביטול הצרכן יפרט את שמו ואת מספר הזהות שלו.
  • אם הודעת הביטול נמסרת בעל פה, יש למסור פרט מזהה נוסף, אם הוסכם עליו עם הצרכן בעת ההתקשרות.
  • רצוי לשלוח הודעת ביטול באמצעות דואר רשום, שכן כך ישנו תיעוד רשמי של ביטול העסקה.
  • בעסקת מכר מרחוק לרכישת מוצר יש להודיע לבית העסק על ביטול העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה, לפי המאוחר מביניהם.

החזרת המוצר ודמי ביטול

  • במקרה של ביטול עקב פגם או אי התאמה בין המוצר או השירות לפרטים שנמסרו לצרכן, יחזיר העוסק לצרכן את כספו בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, והצרכן יחזיר את המוצר לרשות העוסק במקום שבו קיבל אותו.
  • במקרה שהביטול נעשה מפני שהצרכן התחרט והחליט כי ברצונו לבטל את העסקה, רשאי העוסק לקבל דמי ביטול ועל הצרכן להחזיר את המוצר למקום עסקו של העוסק. למידע על גובה דמי הביטול ראו דמי ביטול.

11. חוסר מלאי

אם לאחר סיום ההזמנה התגלה כי המוצר אזל מהמלאי, בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ביצוע ההזמנה, רשאית “החברה” לבטל את המכירה או להציע מוצר חלופי שווה ערך בתאום עם הלקוח, בוטלה מכירה כאמור “החברה” ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של “החברה” לתבוע את נזקיה, בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

12. אחריות ותקלות

האחריות למוצר מכסה פגמים מהותיים בגוף המוצר ו/או פעולתו אשר נגרמו על ידי “החברה”.
האחריות למוצרים באתר ניתנת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.

אין האחריות תקפה לשברים ופגמים שנגרמו ע”י שימוש לא ראוי ע”י הלקוח

האחריות תקפה רק לגבי לקוח המחזיק בידיו הוכחת קנייה מקורית ורק אם הרכישה נעשתה באמצעות החנות\האתר מכירות opticamabat.co.il ,החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח הוכחה כי הינו הרוכש המקורי של המוצר ואינו נרכש ע”י צד שלישי כלשהו.
הרוכש מסכים בזאת כי כל מוצר תקול המכוסה במסגרת האחריות מוגבל לתיקון של המוצר התקול,החבות הכוללת של “החברה” ביחס לכל מוצר תקול לא תעלה בשום מקרה על מחיר הרכישה של המוצר התקול.
אין “החברה” תהא אחראית במקרים בהם התקלה במוצר נגרמה עקב הפעלת כח חיצוני כלשהו שלא עפ”י הוראות היצרן או המוצר .
“החברה” לא תהא אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או משימוש שגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של “החברה”.
הרוכש מסכים בזאת כי האחריות למוצר תחל מתאריך קבלת המוצר לידיו או למי מטעמו.

 13. שיפוט

מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין ומחלוקת בכל הנוגע לשירותים\מוצרים באתר, נקבעת בזאת סמכות שיפוט ייחודים בבית המשפט בתל אביב, אשר ידון בעניין בהתאם לדיני מדינת  ישראל.